احسان حدادی از رقابت های جایزه بزرگ فرانسه انصراف داد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، درحالی كه قرار بود حدادی فردا (شنبه) در ادامه تور اروپایی خود در شهر لیل فرانسه با حریفان رقابت كند، به صلاحدید مربی اش از حضور در این پیكارها كناره گیری كرد.

رقابت های جایزه بزرگ متروپول شهر لیل فردا با حضور چهره های سرشناس دوومیدانی جهان در رشته های مختلف آغاز می شود و طی آن در ماده پرتاب دیسك كه برای نخستین بار در این رقابت ها جای گرفته، قرار بود 'احسان حدادی' نیز با حریفان اروپایی خود دیدار كند، اما دو روز پیش از آغاز رقابت ها، حدادی انصرافش را اعلام كرد.

بنابر اعلام ستاد برگزاری رقابت ها، به غیر از حدادی، ویرجیلیوس الكنا و گرد كانتر به عنوان قهرمانان سه دوره اخیر بازی های المپیك نیز در این رقابت حضور دارند.

الكساندر تامرت از استونی نیز كه مدال برنز بازیهای المپیك آتن را در كارنامه دارد، در این مسابقه حاضر شده است. چهار پرتابگر دیگر این رقابت ها ، از تركیه، لهستان و فرانسه هستند كه از جمله برترین های این ماده محسوب نمی شوند.

البته پیش از این اعلام شده بود كه رابرت هارتینگ نیز قرار است در این مسابقه ها حاضر شود كه گویا این موضوع اتفاق نیفتاده است.

احسان حدادی اعلام كرده كه به صلاحدید مربی اش از این رقابت ها كناره گیری كرده و تا آغاز بازی های المپیك لندن در دو مسابقه دیگر كه در فاصله 20 روزه تا بازی ها است، شركت خواهد كرد.

ورزشی**7537**1553





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: